Tunnen itseni taas tyhmäksi, mutta siinähän ei tunnetusti ole mitään uutta.


Hitto, mun pää on kipeä, ja oikeastaan haluaisin lähinnä mennä nukkumaan, mutta en viitsi mennä, koska muu perhe kuitenkin elämöi pitkin kämppää vähintään tunnin, pahimmillaan kaksi.


Mitäs tässä, kirjoitin ekan kerran elämässäni NC-17-ratingilla ficin, slashia, om nom nom. Pairingina tietenkin Frerard, mitäpä muutakaan, ja nyt jänskättää, mitä siitä sanotaan. Neiti seko ja hunsvotti, nuo ah niin ihanat vakikommentoijat, tulivat jo kertomaan mielipiteensä, ja tuli sitten niiden kanssa offailtua siitä, miten kivaa olisi, jos My chemical romance Suomeen saataisiin :D oli siinä hauskaa, ja kieltämättä vähän jännittävää, että ekaksi Hunsvotti arvasi mun iäkseni (tidii) 14-16 :D ei sentään niin yläkanttiin kuin Stassin arvio, joka on 16-18, ja aika hauskaa oli.


Aikä jännittävää muuten, mä kirjoitan ficcejä, joita mä en oikeastaan itsekään saisi lukea, koska kyllä, olen kolmetoista, ja kirjoitan NC-17-ficcejä (NC-17 on suunnilleen sama asia kuin K-18), että juu. Se kohtaus, jonka kirjoitin, oli itse asiassa lähes hyvä ollakseen ekakertalaisen kirjoittama, vaikka itse sanonkin, ja se oli kyllä tosi jännää kirjoittaa sitä. Roosasta oli taas tosi paljon apua, sen avulla mä keksin mm. ne krakat, en muuten olisi keksinyt, mutta Roosaa siitä siis saa kiittää. Jippii, hip hip hurraa.


Mikey fuckin Way on kesken edelleen, mutta oon saanut siitä jo yli puolet valmiiksi! 8) mahtavaa. Pitäisi vaan yhdistää ne puolikkaat toisiinsa, enkä millään jaksaisi ruveta säätämään teipin kanssa. Oikeasti, mä olen laiska.

Nyt mä taidan mennä jatkamaan Eikä vielä edes ole ilta-ficciä, aivot off ja NOFX soimaan, niin hyvä tulee. <3