Aavistuksen taas pännii kaikki. Yhdellä foorumilla, jonka miittiin piti mennä, yksi henkilö kumosi jokaisen ehdotetun päivämäärän, eikä sitten tietenkään silloin pidetä miittiä, ja ilmoitin kahdesti olevani 7.3. koulussa, mutta eipä mitään, tietenkin miitti just 7.3. Vittu en todellakaan oo menossa.


Ää, mä tunnen itseni taas niin tyhmäksi. Maailma kaatuu tähän, että mä en pääse miittiin. Mitä vitun väliä sillä on, en mä oikeastaan edes olisi sinne halunnut, tuhlaa viitisen euroa siihen että istuu hiljaa paikallaan. Vuotiksen miiteissä me sentään tehdään jotain (enemmän tai vähemmän) sekoa, plus sitten selitetään kaikkea ihan ihmeellistä ynnä muuta, eikä jakaannuta.


Mitäs tässä vielä, porukat on ärsyttäviä omaan ah niin vittumaiseen tapaansa. Pää on kipeä, vaihteeksi, eikä buranat auta, vittumaista. Green Dayta kuunnellen, ostin eilen American Idiotin samalla kun harmaat farkut ja sillaiset jännät kyynärpäihin olevat hanskat, ne jännät missä ei ole sormien paikkaa. Kauhea olo, ei mitään tekemistä, ei vaan jaksa kirjoittaa, pää halkeaa pian. Kututtaa että menin rekkaamaan Murder scenelle, en mä siellä todellakaan rupea pyörimään, mä en ole niin MCR-teini että tunnustaisin rekanneeni sinne. Finissäkin on riittävästi.


Ää, vittu en _todellakaan_ aio kirjoittaa tänään mitään, yhtään mitään, sillä tää vaan on jotain niin vammaista, mä en tykkää tästä yhtään, ja sitten kaikki pyytää koko ajan iltasatua, joksi mun ficcini on tuolla jotenkin jännästi muodostunut, mutta kun mä en jaksa kirjoittaa. Ehkä olisi fiksua taas yrittää pitää pää kasassa ja ficci vähän aikaa katkolla, mutta kuitenkin, jos mä yritän tietoisesti olla jatkamatta, ideoita tuppaa koko ajan ja pakko kirjoittaa. Outoa. Ja eilinenkin oli kuulemma liian lyhyt, että tänään sitten pitäisi olla vähintään tuplasti pidempi. Ei vittu, ei musta ole siihen. Ei se tunnu enää kivalta kirjoittaa, en mä tykkää siitä enää. Jos olisi edes kitara, niin olisi ehkä vähän helpompaa päästä hakkaamaan paskat pihalle välillä, mutta kun ei ole, pää räjähtää melko varmasti lähimpien viikkojen sisällä. Voi vittu.