Vittu.

Twilightista on tullut... miten sen sanoisi? Iso juttu? Lievästi ilmaistuna iso juttu. Siis onhan ne kirjat tietenkin hyviä, Uusikuu mulla nyt kesken, ja leffakin on ihan okei, ei ainakaan niin raiskattu kuin Potterit, paitsi että Robert Pattison ei vaan ole Edward. Se on Cedric, Cedricinä tunnettiin ja Cedricinä tunnetaan. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

Se on jännää, miten oikeasti aikuiset ihmiset fanittavat Twilightia, ihan kuin Twilight olisi joku uusi Potter. Potter nyt vain on helmi fantasiakirjallisuudessa, sille ei mitkään vampyyrilässytykset pärjää. Piste. Taidan saada tästä paskaa niskaani enemmän kuin tarpeen, kun avoimesti sanon, että Twilight ei tule koskaan pärjäämään Potterille, mutta sittenhän saan.

Vituttaa, miten OMG:stäkin väännetään Twilightiä, OME tai OMJ (Oh my Edward/Oh my Jasper). Mä syyllistyn täysin samaan, mutta silti, oh my Gerard kuitenkin natsaa alkuperäiseen OMG:hen, samoin WTF = What the Frank. Tai no, tietenkin mun on tosi hyvä valittaa näistä kun itselläni arkikielessä vilahtelee "oh my Gee", mutta silti, ainakaan mä en tee siitä omia väännöksiäni. Tietenkin ne saavat väännellä niitä niin paljon kuin huvittaa, mutta silti.

Finistä on tullut aika Twilight-voittoista. Mä muistan, miten yhdessä vaiheessa Toisessa ulottuvuudessa (jota ei enää ole sellaisena kuin se muistetaan, RIP Toinen ulottuvuus, tervetuloa kahdeksi osastoksi silvotut G - PG-13 -ratingilla varustettu Toinen ulottuvuus II ja R - NC-17 -ratinginen Ulkoavaruus) oli kohtalaisen täynnä MCR:ää, kun jokaisesta kolosta tulvi uusia ficcareita (joista mä myöskin olen täällä valittanut, tunnen itseni kauheaksi ihmiseksi), mutta nyt mä kaiholla muistelen sitä aikaa, nyt etusivulla on hallitsevasti Twilightia. Ärsyttää.


Joo, ehkä mun pitäisi lopettaa tältä kertaa valitus ja siirtyä vaikka miettimään tähtitaivasta, jota ei kyllä nyt näy, koska sataa lunta. Mä en pidä lumesta, mutta kai se on ihan okei nyt, kauhulla vaan odotan sitä että lämpötila nousee ja kaikki sulaa, koska silloin on niin märkää, että mä en todellakaan viitsi lähteä tennareilla ulos. Mutta joo, tällä hetkellä näyttää ihan kivalta, lämpötila turvallisesti pakkasen puolella. Jos vaikka pysyttelisi siellä jatkossakin, niin olisi hienoa. ^^